tisdag 3 april 2012

Ännu mer vårtrötthet...

...Eller nåt.

Det var länge sedan min motivation var så här låg. Det är inte så att jag mår dåligt, känner mig deprimerad eller, för den delen, så där outsägligt trött som jag var i vintras. Det är bara det att jag inte har motivation att ta tag i någonting alls just nu. (Om inte annat märks det här på bloggen.) Allt känns oövervinnerligt svårt och tungt och hopplöst. Jag surfar på nätet, lagar mat och sköter hushållet, går ut med mina barn ibland. Det är ungefär på den nivån.

Jag hoppas det går över snart.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Man måste nog ha såna perioder ibland, även om det är tråkigt. Man skulle nog inte orka vara på topp jämt! Snart kommer inspirationen och energin tillbaka igen!

Vanilla sa...

Så är det ibland, hoppas att det blir bättre snart!

Kram

PS Kika gärna in hos mig och var med och tävla om fina amningskläder!

Familjen Toad sa...

Mm förstår vad du menar. KÄnner liknande just nu.

Du är taggad: http://audhumble.se/2012/04/11/11-question-tag/